انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی در زمان کرونا دارای نوبت دهی

امروزه با توجه به وجود کرونا و نحوه ی حمله این ویروس مرگبار به طور دقیق آشنایی داریم. همه ی ما تقریبا اطلاعات کاملی در این زمینه داریم و می دانیم که در صورتی که نکات مراقبتی در مقابل ویروس کرونا رعایت نشود ممکن است این ویروس به درون بدن شما نفوذ کند و پیامد های بدی را برای شما و خانواده شما داشته باشد بنابراین می بایست در صورتی که پزشک تان برای شما سونوگرافی را تجویز نموده است به مراکزی مراجعه نمایید که محیطی بزرگ و محیطی که پروتکل های بهداشتی به طور دقیق و مکرر انجام پذیرد. در ادامه به بررسی دقیق چه کلینیک هایی را برای انجام سونوگرافی در زمان کرونا انتخاب کنیم می پردازیم.

بعد از این پزشک معالج شما برای تان سونوگرافی تجویز نمود شما اولین سوالی که به ذهنتان می رسد این است که چه مراکزی را با وجود کرونا انتخاب نماییم که هیچ گونه خطراتی را برای مان نداشته باشد به همین منظور برای یافتن پاسخ تان می بایست ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

انتخاب مراکز سونوگرافی دارای نوبت دهی

یکی از اصلی ترین نکاتی را که می بایست برای مراجعه به مراکز در این بهبوهه زمانی رعایت کنید این است که در درجه اول کلینیک هایی را انتخاب کنید که تقریبا ساعت دقیق مراجعه کنندگان را به آن ها ذکر کند به همین منظور با بیان کردن این مفهوم دیگر مراجعه کنندگان با شلوغی و تجمع افراد روبه رو نمی شوند.به همین منظور دیگر احتمال ارتباط با افراد غیر مرتبط برای انجام سونوگرافی در زمان کرونا برای شما حذف می گردد.

پس اولین قدم برای انجام سونوگرافی در زمان کرونا این است که شما مرکزی را انتخاب نمایید که هیچ گونه تجمعی در این کلینیک دیده نشود.

انتخاب مرکز پاکیزه سونوگرافی

مورد دیگری که باید شما برای انجام سونوگرافی در زمان کرونا رعایت کنید این است که مرکزی را انتخاب نمایید که به طور مکرر پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط  را به طور مکرر انجام می دهند. ضدعفونی کردن محیط و تجهیزات باعث می شود دیگر شما و افرادی که همراه تان هستند شانس ابتلا به این بیماری را در مراجعه کردن به این محیط کاهش داده شود.  پرسنل خدماتی سونوگرافی آوا به طور مکرر در ساعات مشخص محیط این مرکز را با دستگاه های مخصوص پاکیزه و ضد عفونی می کند تا هیچ گونه خطراتی شما و همراه تان را تهدید نکند.

انتخاب مراکز تصویربرداری مدرن

مورد دیگری که باید در انتخاب مرکز سونوگرافی رعایت کنید این است که شما مرکزی را انتخاب نمایید که نوساز داشته باشد. چرا که همان طور که می دانید ویروس کرونا ساختمان های قدیمی را بیشتر مورد حمله قرار می دهند چرا که ساختمان های قدیمی به دلیل استفاده نکردن از سنگ ها و سرامیک ها در کفپوش شان به خوبی ضدعفونی و تمیز نمی شود همین امر ممکن است شما با راه رفتن در سالن این مراکز دچار ویروس کرونا شوید و این امکان نیز وجود دارد سلامت جنین شما به خطر بیوفتد بنابراین ریسک کردن با این احتمال برای شما امری غیر ضروری محسوب می گردد.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی و وجود محیط بزرگ اتاق انتظار

مورد دیگری که باید در انتخاب مرکز سونوگرافی رعایت کنید این است که شما مرکزی را انتخاب نمایید که فضای انتظار بزرگ داشته تا بتوان در آن فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرد. مرکز سونوگرافی آوا اتاق انتظار بیش از 120 متر دارد که در ان صندلی بیماران با فاصله دو متر و بیشتر چیده شده است و محیطی با تهویه مناسب و پنجره های بزرگ برای سلامت مراجعین محترم ایجاد کرده است.

بهترین مرکز سونوگرافی در تهران را بشناسید

سونوگرافی یک تست تشخیصی بسیار مهم و برای برخی اندامها حساسیت برانگیز است، این که می گویم حساسیت برانگیز به این دلیل است که مثلا سونوگرافی در ناحیه پاراتیروئید نیاز به تبحر بسیار بالای پزشک مربوطه دارد تا بتواند به خوبی محل پاراتیروئید را تشخیص و به درستی سایز و اندازه های لازم را ارائه دهد، بر همین اساس مهم است که شما بهترین مرکز سونوگرافی را انتخاب کنید تا نتیجه به دست آمده کاملا صحیح و درست باشد.

کادر فوق تخصصی مجموعه، محیط آرام، دقت بالای پزشکان، کادر اداری بسیار مودب و مهربان، پاسخگویی و مشاوره این مرکز بدون دریافت هزینه از بیماران در واتساپ و اینستاگرام، نوبت دهی مناسب به بیماران، وجود دستگاههای بسیار پیشرفته در آن و کادر پزشکی فوق تخصصی از جمله مواردی است که مرکز سونوگرافی آوا را در زمره بهترین مراکز سونوگرافی در تهران و شمال تهران قرار داده است، این مرکز از طریق سایت، تلفنی، اینستاگرام و واتساپ پاسخ گوی بیماران محترم هست، بهتر است اگر نیازی به سونوگرافی دارید این مرکز را ابتدای لیستتان قرار دهید.

خدمات مرکز

  • سونوگرافی از کلیه اندامها به صورت کاملا دقیق
  • نمونه برداری سوزنی از اندامها با بیحسی موضعی
  • نمونه برداری سزونی از پستان (CNB)  – وکیوم بیوبسی – وایر و مارکر گذاری در پستان
  • انواع سونوگرافی های بارداری – سونوگرافی ان تی NT و NB آنومالی اسکن و اکوی قلب جنین
  • سونوگرافی کالر داپلر از کاروتید و ورتبرال – اندامهای تحتای  فوقانی و تیروئید کلیه ها و سایر نقاط شکم

فکر می کنم همین ها کافیست که بدانید با چه پزشکان فوق العاده ای طرف هستید

دکتر سونا اکبری کیا دکتر هدیه اکبری – پزشکان فوق تخصص اینترونشن و رادیولوژی.

علاوه بر این با بازدید از سایت سونوگرافی آوا متوجه می شوید که این مرکز تا چه حد با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات شماست و نیز نظرات بسیار عالی و رتبه بندی بیماران برای این مرکز توانسته باعث رتبه اول بودن در لیست ده تا از بهترین مراکز سونوگرافی در تهران شود.

سونوگرافی آنومالی، سونوگرافی تعیین جنسیت، سونوگرافی واژینال، سونوگرافی ژل صورت و لب، سونوی سه بعدی و چهاربعدی و سونوگرافی پستانها از جمله خدمات مرکزسونوگرافی آوا می باشد

انجام سونوگرافی های تشخیصی مخصوصا در مواردی که قرار است از اندامهای داخلی انجام شود مانند سونوگرافی واژینال و یا سونوگرافی های رحم برای خانمها با توجه به اینکه روحیه حساس خانمها نیاز به لطافت و دقت بالا و همین طور نیاز به آرامش بیشتر دارد، یک پزشک متبحر خانم اعتماد بیشتری را جلب می کند، مرکز سونوگرافی آوا با حضور خانم دکتر هدیه اکبری و خانم دکتر سونا اکبری کیا جزء بهترین مراکز سونوگرافی در تهران شناخته می شود.

دستگاههای پیشرفته در این مرکز، صبر و حوصله بالای خانم دکتر و کادر مجرب این مرکز در زمینه پاسخگویی و دقت بالا در سونوگرافی از جمله مواردی است که توانسته این مرکز را در زمره بهترین مراکز سونوگرافی در تهران قرار دهد.

علاوه بر این دسترسی آسان و ساده و محل قرار گیری مرکز سونوگرافی آوا توانسته ما را به یک مرکز بهینه تبدیل کند.

یکی از لذت بخش ترین مواقعی که یک پدر و مادر در زندگی شان تجربه می کنند زمانی است که در دوران بارداری خانم، چهره زیبای فرزندشان را پیش از تولد ببینند، چنین امری با وجود دستگاههای پیشرفته سونوگرافی امروزه قابل انجام است و شما می توانید با وجود دستگاه سونوگرافی پیشرفته این مرکز، این تجربه زیبا را داشته باشید.

دستگاه های پیشرفته و به روز، دقت بالای سونوگرافی، پزشک متبحر و با تجربه از جمله مواردی است که این مرکز را در زمره بهترین مراکز سونوگرافی در تهران قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *